miércoles, 28 de diciembre de 2011

Entrevista al meteorolag Enric Agud

Tal i com varem fer d'entrevistar el Toni Nadal el mes de setembre ara ho fem amb el meteoroleg Enric Agud...



1. El teu nom sencer?

El meu nom és Enric Agud Piqué, i no sóc parent ni del exministre ni del jugador de futbol.

2. Et fa vergonya sortir pel 324? La primera vegada que vas sortir per la Tv fent la previsió com et vas sentir?

Sóc una persona de vegades bastant tímida però ho porto bé. Davant de la pantalla intento ser jo mateix. La primera vegada que vaig sortir per la televisió presentant el temps va ser el 1997 al canal Teletiempo de Via Digital i realment em va costar bastant. Vaig estar practicant uns mesos darrera la càmera. El dia que vaig debutar estaba bastant nerviós però quan vaig acabar la presentació (una escaleta de 30 minuts amb pauses) vaig estar ben content, satisfet…

3. Quins fenòmens meteorològics tagraden mes les nevades o les tempestes?

M’agrada veure nevar. Em relaxa veure com cauen els flocs de neu. El paissatge queda molt net, lluminós…puc dir que sí que m’agrada més la neu…te un punt de bucòlic…però em sembla que també em cansaria si cada dia nevés…i sobretot si s’alternessin dies de pluja i neu, tot queda ben brut, la neu queda ben negre….
Amb tot, també m’agraden les tempestes, sobretot quan s’apropen i arriba el front de ratxes de vent…o quan trona…


4. A quin poble vas néixer?

Vaig néixer al barri de Sant Martí de Barcelona, al Clot. Fa 5 anys que visc a Sant Cugat.


5. Quin es el teu menjar preferit?

El meu menjar preferit um…difícil de dir…m’agrada tot…uns bons canelons, els del meu germà…els fa boníssims. Té un restaurant a Ripoll, el Crocus, us el recomano.



6. Quin programa o sèrie de Tv t’agrada mes?

Actualment Polònia, Cracòvia, em fan riure…també m’agrada veure els reportatges del canal 33 i els informatius de tv3 i el canal 324.

7. I ja per acabar podries fer un petit pronòstic o avançar-nos si aquets hivern tindrem fred?
No sóc amant de fer previsions a mesos vista ja que trobo que els models estacionals han de millorar i evolucionar. Bé, ara mateix segons els models estacionals sembla que aquest hivern no serà en general fred, el 2011 acabarà sense entrades significatives d’aire fred i el 2012 podria seguir igual. Això no vol dir que després el panorama canviï.

No hay comentarios: